right here, right now

min utsikt för stunden. Man kan inte plugga utan choklad.
hehehe, oupsi.... senast... jag har inte ens börjat typ (a).
sleeping beauty ♥ hon är inte här just nu, men hon är ju så söt så hon fick vara med ändå :)
bilden är från i somras nångång, då hon fortfarande hade en del av sitt W i pannan kvar.
Men nu har hon fått  tjöck vinterpäls, så nu är det helt borta , *snyft*. Och så har hon blivit en helt annan färg också ! :o
Fast det är det ingen mer än jag & mamma som märker, haha.
Ps, kolla hennes sår på nosen :(. Pruttisen blev biten när hon va liten (HAHA det rimmader).
Nej men, nu måste jag plugga. Det betyder att ni kommer få jättebra uppdatering, haha.
Jag är världens sämsta pluggare. Mobba mig inte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥