502- det var nåt nytt..

Jag kan ju börja med att säga att blogg.se har damp och att jag har damp på blogg.se för att dom har damp. Så då vet ni.
Nu är det så att blogg.se har mer damp än vanligt, för jag har inte kunnat komma in på bloggen förens nu. Det står "driftproblem, försök igen om en stund" Och sen alla bloggar som har blogg.se som domän har man heller inte kunnat besöka. Det står 502 - ogilitigt innehåll (eller nåt sånt). Tja, det var nått nytt. Det brukar alltid stå 404 - not found. 
Yää, det var den stora nyheten.
OCH att videofyme har inte svarat än :(
BUHUHU, jag vill ju videoblogga nuuuuuu!
Men jaja, dom ska ju svara inom en vecka så lång tid kan det ju inte ta...
vi får se! ;)
BAJBAJ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥