ÄNTLIGEN!

Nu ska det bli ordning o reda på denna bloggen !
Nu kör jag med lite teman.
Vad tycker ni om :
Måndag: Jag tipsar om en hemsida jag tycker är bra.
Onsdag: Jag lägger upp några klädesplagg som är snygga.
Torsdag: Ni får en videoblogg.
Fredag: Jag lägger upp ett filmtips. (ganska sent, eftersom att jag måste se filmen först ;))
Helgen: Lite allmänna spa/smink/produkt tips.
Jag vet att jag hoppade över tisdagen, men det är för att då har jag oftast inte tid att sitta vid datorn så länge.
Hoppas att ni fattar att jag inte kan hålla mig till detta hela tiden ;).
Och, självklart så kommer jag skriva om massa andra saker än bara detta !
Kommentera om det är något annat du tycker att jag ska skriva om också/istället.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

det låter toppen i galoppen (y)

2010-10-24 @ 21:17:58
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥