Jag var bara tvungen ... (A)

ÖPPNA DIN SMS-INKORG, TRYCK NERÅT FEM GÅNGER
ÖPPNA SMS:ET OCH LÄS, SKRIV FÖRSTA RADERNA UNDER SMS:ET OCH KLICKA SEDAN NER FEM SMS IGEN OCH GÖR VIDARE :)
-Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
:(
(ja jag vet, dom är så lessna när inte jag är i närheten (A) )
-Vad gillar folk bäst hos dig?
jo, ett romantiskt tecken ;D<3
-Vilken raggningsreplik faller du för?
ligger i sängen, ska strax gå upp :o <3
-Vad var det första du sa imorse?
haha<33 vi har samma smak ^^ :)
-Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
hahah.. Martina den fina gillar att flina dansar på en lina är en liten ballerina... Hedvig är en rumpstek!
(HAHAHHA, för dom som inte fattar så är det en liten ramsa jag och hedda kom på på datakunskapen)
-Vad säger personen som gillar dig mest, just nu?
haha :D men jag är så cool you knöw :D men asså, det är bara  att sitta still, slappna av, känna ett litet stick och done (y) <3
-Vad säger du under förspel?
vaccin för vad ? :P <3
-Och efteråt?
Hej :D <3
-Några år senare har ni barn, vad är deras första ord?
hej vad gör du?
-Nu är de tonåringar, vad lär du dem?
haha :) och du kunde inte helgen efter den som kommer efter nästa? :P<3
-Och den sista.. vad sjunger ditt favoritband om?
HeHe nä jag sadLade atlas och stack till elsa :D<3
ÖPPNA DIN SMS-INKORG, TRYCK NERÅT FEM GÅNGER
ÖPPNA SMS:ET OCH LÄS, SKRIV FÖRSTA RADERNA UNDER SMS:ET OCH KLICKA SEDAN NER FEM SMS IGEN OCH GÖR VIDARE :)
-Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
:(
(ja jag vet, dom är så lessna när inte jag är i närheten (A) )
-Vad gillar folk bäst hos dig?
jo, ett romantiskt tecken ;D<3
-Vilken raggningsreplik faller du för?
ligger i sängen, ska strax gå upp :o <3
-Vad var det första du sa imorse?
haha<33 vi har samma smak ^^ :)
-Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
hahah.. Martina den fina gillar att flina dansar på en lina är en liten ballerina... Hedvig är en rumpstek!
(HAHAHHA, för dom som inte fattar så är det en liten ramsa jag och hedda kom på på datakunskapen)
-Vad säger personen som gillar dig mest, just nu?
haha :D men jag är så cool you knöw :D men asså, det är bara  att sitta still, slappna av, känna ett litet stick och done (y) <3
-Vad säger du under förspel?
vaccin för vad ? :P <3
-Och efteråt?
Hej :D <3
-Några år senare har ni barn, vad är deras första ord?
hej vad gör du?
-Nu är de tonåringar, vad lär du dem?
haha :) och du kunde inte helgen efter den som kommer efter nästa? :P<3
-Och den sista.. vad sjunger ditt favoritband om?
HeHe nä jag sadLade atlas och stack till elsa :D<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥