sjuk ( i huvet )

TJEEEEEEEEENA

Jag ligger hemma i min säng och har skintråkigt, jag är sjuk så jag gick inte till skolan idag.
Eller nä, rättare sagt så tvingade min mamma mig att stanna hemma.
Haha, jag ville till skolan, men nehepp :(
Kan vara för att jag har ca 40 graders feber och hostar tills jag stryps om jag ställer mig upp?
Och att mitt huvud sprängs i 1000 bitar om jag rör det 1 mm?
Skitsamma, så jag sitter och redigerar foton och gör collage på picassa haha.
Nördvarning yeess ;).
Ni får se sedan (A) BAJBAJ!
Uppdatering:
Here it iiiis :)
vad tyx?
Jag tycker inte att det blev så bra, haha, men jag gjorde den på några minuter bara så... :)

man kanske inte ser vad det står, men runt Martina står det saker som rimmar på martina ;)
Det står :
MARTINA
den fina
ballerina
dansar på lina?
bor i kina (fast det gör jag ju inte då ;))
en riktig pina...
flina :D
hihi :)
Kommentera nuurååå ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

naw, vad snäll du är som la in ett sånt... fint kort på mig ! (du ska dö)

2010-10-18 @ 18:28:11
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥