SOFIE BLOGGAR !

hej på er, rubriken säger ju allt !
jag skrev ett jätte långt inlägg bara för er förut men det försvann, f**********n :(
jaja, skriver nog inte om allt men lite skriver jag allt :D
martina har ju lämnat oss för att åka till regniga o kalla egypten.. fy.
tur att ni har mig asså ;)
det är ju höstlov och allt nu men jag ska försöka att blogga minst en gång om dan ;)
på lovet ska jag vara med kompisar, vara i stallet, slappa och bara ha det gått nu när det inte är skola :)
imon kommer min farmor hit också, hon bor i stockholm annars så det ska bli kul att träffa henne, träffar henne inte så ofta som jag vill ;/
haha, jag kan berätta för er som vill veta att jag just nu inte har någon säng utan jag sover på en sån uppfällbar säng..
då undrar ni säkert vf?
jo.
det ska jag berätta.
min mamma har sålt mig säng !
då undrar ni nog vad jag har för en mamma som säljer sin dotters säng haha xD
men det är faktist så att jag o min bror ska få större rum och då ska vi bygga om där uppe vid våra nuvarande rum och bygga större och massa :D
det ska bli jätte spännande!
v. 45 sätter dom igång (y)
jag längtar!
så det är därför som mamma har sålt den, jag ska ju få en ny och större säng :D
men nu ska jag inte uppehålla er med såhär på natten.. (a)
ni får ha det så bra så hörs vi nog imon :D
puss o godnatt <3
försätt att läsa och kommentera gärna, blir sååååååå mycket roligare att blogga då eftersom jag inte gör det annars (martina tjatar ständigt om att jag ska starta en blogg xd)
och ge gärna tips om vad ni vill läsa om? :D

sweet dreams ;*


fick bli en bild på sötnosen själv!
älskar dig syster

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥