TJENA MITTBENA!

hej även på er som inte har mittbena ;)
haha.
torr humor.
bra sofie, lyckat skämt.
alla skrattar.
jaja, idag har jag varit i stallet och tagit hem om min sköthäst :)
min sköthäst är en privathäst som står på Råda Ridklubb och heter Didrique, han är vääääärldens sötaste, snällaste, gulligaste, keligaste, mysigaste hästen jag träffat i hela mitt liv :D han är 1,60 hög, valack och brun :)
jag har skött honom i över 1 år, började att sköta honom 16 september 2009.
ja, jag håller faktist koll på sånt (y).
jag rider även lektion 2 gånger i veckan där på ridskolan ;)
jag rider på tisdagar och även på onsdagar där jag rider i martinas grupp :D det var så vi ärde känna varann (y)
jag började att rida på Råda i oktober (nångång) 2007 :)
haha, nu ska jag sluta snacka hästar xd
stallet idag då.
sen hämtade mamma mig i stallet och så körde vi till tågcentralen i göteborg och hämtade min farmor som kommer från stockholm och som ska vara här hela veckan, trevligt ;D
för er som inte visste så har det varit bombhot i göteborg, läskit ! fast jag tror inte att det är nåt allvarligt, men man kan aldrig vara säker.. :o
i alla fall.
nu ska jag dra, ska strax äta, mumsigt :D
puss på er och ha det så bra <3
kanske skriver ett mini-inlägg ikväll, annars så hörs vi imon. (L)


jag & min sköthäst didrique :)<3

Kommentarer
Postat av: fotograf

OCH VEM TOOG KORTET????? HAAHHAAHAHHAHAAH JAGxD<3

2010-11-02 @ 13:33:19
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥