TJENIXEN

Idag har jag tävlat, bakom frölundatorg nånstans, (fast i skogen då). Det gick inte så bra.. Fast jag kom 10 min före julia, vilket faktiskt är väldigt mycket, så jag är gaaaanska nöjd ändå.. Och klubben fick ju poäng så .. :D
JUSTE , agnes kom med 3 glas som hon hade tagit till mig som pris från förra helgen! Askul, jag kom ju 4a så jag fick pris (Y). Eller, inte så ovanligt, haha..
Sen blir det höstshow på råda! WIE, denna dagen är ju bara bäst asså.. Då träffar man soffe o affe o inte josse :( men det blir kuuul ändååå :D
baj baj, nu ska jag fortsätta dega...

Kommentarer
Postat av: bästasofie

YEAH TRÄFFA MIG :D(L)

2010-10-03 @ 20:51:18
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥