BOKMÄSSAN

Stack snabbt snabbt iväg på bokmässan med affe och stina idag, det var skitkul!
Affe ringde när jag låg i pyjamas i sängen och käkade choklad, och sa att hon hämtar mig om 10 minuter.. haha, snacka om att få eld i baken!
Men jag klarade det, vilket dessvärre inte stina gjorde, så vi fick stå och vänta på henne i typ 10 minuter till, haha.
I vilket fall, så gick vi omkring och snodde alla gratis saker som vi hittade, affe tog godisar från varje skål hon kunde hitta, men det ironiska är att hon har godisförbud, som slutar den 5e, så hon tog massa och samlade på sig, för att spara.. hon är knäpp den människan.
Affe och stina köpte 2 böcker var, men jag köpte ingen. Martina goes ekonomisk!
Sen käkade vi på McDonalds, jag var hälsosam och tog en sallad, som vanligt. Det gör jag alltid när jag är på mcd, haha.
Iallafall, så har jag varit så snäll och fotat alla små gratissaker jag tog, så nu får ni bildbomb (H).
PS, FÖRLÅT FÖR MEGADÅLIG MOBILKAMERA!

En såndär liten "pin" med sveriges rikstad eller något? ingen aning.
EN JÄKLIGT GOD GODIS, den ligger i magen nu..
Måste säga att rätt mycket godis ligger i magen nu, så ni kan tyvärr inte få bilder på det.
"MÄSSANS MINSTA BOK". Det står "Mina grundläggande rättigheter i Europeska Unionen" på den. Inte för att jag bryr mig om innehållet, men jag äger mässans minsta bok, hur coolt är inte det ? (H)
för att bevisa hur jäkla liten den är, så la jag den breve en penna. Visst är den liten?
En tablettask med namn på. Jag tog "Frida" för den var rosa. Jag dras till allt som är rosa förstår ni.
ett jäkligt fult bokmärke från jag-vet-inte-vad. Varför jag tog det? Jo, för att det var gratis såklart, och för att..
det var magnetiskt!
alla bokmärken som är magnetiska kostar typ 25 spänn, så yeaahhh.
"Jag mobbar inte" brosh. Varför den sitter i håret? Jo, för jag tyckte att den passade där.
kolla så snyggt ;)
hahah.
my head goes like: OH , A CAMERA, and then i pose.
hahahahahaha.
ajm sörri , but if you want to see my ugly face, you have to turn your head around :)

Kommentarer
Postat av: bästasofie

NÖJD? :D

2010-09-26 @ 22:21:10
URL: http://baramittlivs.blogg.se/
Postat av: bästasofie

vad kul! många fina (gratis) du hittade :D love you<3

2010-09-26 @ 22:27:29
URL: http://baramittlivs.blogg.se/
Postat av: Ida

Asfina ju!

jag önskar att jag med hade sånna där :( <33

2010-09-27 @ 19:30:15
URL: http://idaaaaw.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥