DO-RE-MI ABC 123

GREATT DAAAAAAYYYYYY.
Åkte först med pauo till allum & gick i typ lindex, glitter, sisters, gina... tills bussen kom :) Det var kuul, det är ju typ våran tradition på måndagar , haha.
Sen åkte jag till förra skolan, skit kul :) Träffa massa 6or som va REALLY HAPPY that i got magnus tha peddo bort från skolan, för dom fick deras datorer idag. Good for them :)
Sen gav nicke mig en hjärtattack, sen träffa jag ämända :D:D, sen blev jacob sur för att det va "samskoleelever" på öb.. haha. Sen träffa jag INTE pierre, mycket tacksamt. Men jag träffa linnea och natha &så, det var ju röligt :) Och såklart malin, själva meningen med att komma dig.
Så vi gick hem och käkade, sen bara snacka vi och nörda data.
Sen skulle jag äta, men då höll jag på & skicka 53 låtar från hennes mobil till min, så då gick jag med henne i snigelfart nerför halva skottvägen, i strumpor.. haha , yeahh smart (Y).
Jag märker nu att detta blir världens segaste inlägg som säkert ingen kommer orka läsa, men skitsamma :)
kolla sån najs fanbild jag gjorde till ida :D:D
det va skitkul att göra fanbilder ju :o
ska nog göra några fler, hahahaha :D

Kommentarer
Postat av: Ida

jag orkade läsa ;oo <3

men titta det är ju jag :D

hahaha!

pusspuss härifrån :D

2010-09-27 @ 19:27:56
URL: http://idaaaaw.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥