HELL YEAHHH JAG SUGER (H)

Idag tävlade jag, WIIHO så dåligt det gick.
Det gick JÄTTEBRA fram tills 5:an, sen sket sig hela skiten (haha) och jag sprang på 10 minuter till 6:an. 10 MINUTER! Det är sjukligt.
Jag vet att jag suger på att uppdatera, men hela helgen har jag varit med Hedda. Eller, från kl 15 på fredag till kl 21 på lördag. Dessutom nockade hon mig så jag kanske har en spricka i näsan. Haha, tack för den.
Lite kort om var jag har gjort då, eftersom alla är så intresserade (;))
Jag har fixat fest, köpt godis och pyntat hela heddas hus med serpentiner
Jag har varit på fest, x2  ( och nu ska vi ha "fest" för mormor , så det blir 3)
Jag har sovit hos hedda, vi kolla på film, sen fastnade dvd-skivan i maskinen, haha.
Jag har haft vattenballongkrig och blev helt genomblöt. Heddas mamma fick en bild PRECIS då hela ballongen sprängs på mig.
Jag har Kollat på danstävling, JAG HAR BILD PÅ TONY ERVING (eller hur fan han nu stavas) OCH JAG HAR SETT HONOM IRL! Jag känner mig cool asså.
Jag har varit på bio, sett Marmaduke - mitt liv som hund, och fy farao va rolig den va!
Jag har sammanlagt ätit 3 påsar popcorn, 1 påse chips, 1 påse godis, 1 paket salta pinnar och druckit 5 burkar läsk. Snacka om hälsosam helg!
Jag har sprungit tävling och det gick åt helvete.
jaa, det är väl typ det jag har gjort.
Så att ni vet. Man måste ju hålla koll på va kändisarna gör. NAAAT.
Nu ska jag göra nåt kort till mormor med alla mina 10 000 scrapbooksaker som jag aldrig använder, fy skäms. 
Och jag är taaggaaaaddddd till helgeeeen. Jag säger inte varfööööööööör. Och så ska jag till allum med malin på måndag, jag har inte träffat henne sen skolavslutningen. 
Nu får ni skita ner er, hejdå ♥
OKEJ, jag ska bli lite snällare och inte säga att ni ska skita ner er i varje inlägg jag skriver, men om ni inte kommenterar mera, så får ni faktiskt skita ner er. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: olivia

Frågestund på bloggen,

fråga så mycket du kan!

Kan vara hur crazy frågor som helst,

det gör det bara roligare.

så fråga på! ♥

2010-09-19 @ 15:10:43
URL: http://ooliviaemmaa.blogg.se/
Postat av: HEJBAJS

DU KAN TA OCH SKITA NER DIG SJÄLV DIN BAJSHÖG<3<3<3

2010-09-22 @ 15:51:13
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥