massa bildeeer

haha det som är så coolt med denna ringen är att den är gjord av säkerhetsnålar & pärlor av moi self.
anteckna detta ! jag hade på mig en klocka idag.  Det var typ första gången sen första världskriget.
en till bild på klockan.  Så att ni ska fatta hur coolt det var altså.
haha, alla tror att jag har färgat eller slingat håret, men det kan jag säga , att det han jag ALDRIG gjort i hela mitt liv :D.
hedda gjorde en snygg liten turban på mig i skolan. Vår franskalärare va sen, så vad gör man inte för att roa sig?
INNAN jag fick på mig turbanen.
BRUNTE MY LÖÖVER ♥
2 mongobongo bilder på mig :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥