oh jises..

Herregud så mycket som har hänt denna veckan, om inte minst denna dagen.
Jag somnade på bussen igår, SÅ trött va jag. Och Idag har jag då bara sett fram emot att kunna sova ut, och då ska jag självklart vara med och springa tävling imorron -.-
Det var ju inte så bra..
Nästa katastrof: idag tog jag mig i brallan och kollade på idol, och självklart så är det ju just idag som ingen sjunger ett skit :o. Japp, tack för den tv4..
I stallet var det ju inte direkt lugnt heller, ned stack iväg med mig, först "måste" jag leda, kriskris, sen SKA hennes pappa leda , WTF!?, sen blir josse privathästskötare och jag vill bli skötare på brute men han får inte ha skötare och jag gillar inte ned och bajs på det. Och jag vet att ingen fattade ett skit av vad jag precis skrev, men skitsamma. Det var ändå inget viktigt. Säger vi.
Och sen fick jag veta precis innan jag skulle gå på bussen att vi ska ha mattediagnos på måndag, och självklart så har jag ju  INGA böcker så det kommer gå åt HELVETE.
Och på själva bussen så fick jag reda på att jag & hedda tydligen är idioter enligt jag-säger-inte-vem och jag blev så jävla förbannad så jag skulle typ kunnat krossa hela bussen med lillfingret.
Och nu ser jag att detta inlägget blir typ hur tråkigt som helst, men det finns inget jag kan göra åt det tyvärr, för jag orkar inte göra om och göra rätt. Nej nej, det finns inte i min värld.
Jag får la slänga in en bild eller nåt så ni inte dör av tristess. Tack för mig leverpastej.
Random bild, orkade inte leta ;).
OBSERVERA att jag har skrivit med stor bokstav och punkt i hela inlägget. Applåder till mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fattar precis hur du menar.

Och känner.

Bad week, a really bad week.

Men det är som sämst... kan det bara bli bättre! :-)

2010-09-25 @ 10:16:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥