THE FLICKVÄN SONG

Jag har en flickvän som är dum i huvudet
Hon är riktigt skadad, ja helt jävla blåst
Jag har en flickvän som är dum i huvudet
Som ingen annan gillar ändå

Jag har en flickvän som är begagnad
Alla har legat med henne innan mig
Jag har en flickvän som är begagnad
Hon är en sån som aldrig säger nej

Jag har en flickvän som är drogpåverkad
Med andra ord hon går på knark
Jag har en flickvän som är drogpåverkad
Jag ser henne alltid med en spruta i sin arm

Jag har en flickvän är självmordbelägen
Hon lyssnar på Broder Daniel
Jag har en flickvän som är självmordbelägen
Som skär sig med rakblad varje kväll

Jag har en flickvän som är kriminell
Hon begår ett brott varenda kväll
Jag har en flickvän som är kriminell
Ja inte fan är hon helig och snäll

Jag har en flickvän som är satanist
Hon bränner ner kyrkor för hon är anti-krist
Jag har en flickvän som är satanist
Som välter gravstenar för det ger henne en kick

Jag har en flickvän som är prostiturerad
Hon går på gatan och blir förnedrad
Jag har en flickvän som är prostiturerad
Som gör allt för pengarna är hon garanterad

Jag har en flickvän som är nasist
Hon hatar allt som inte är från vårat land
Jag har en flickvän som är nasist
Men hon gör tyska gympaövningar med sin högerhand
MARTINA DIGGAR (H)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥