1 år

Min kära lilla blogg fyller då 1år idag.
Jag har firat med att äta morotskaka, dricka massa läsk + äta en hel marabou mjölkchoklad.
Nyttig? Jo tack jag vet :)

Ni får helt enkelt nöja er med att fira med en grym låt , PUSS PUSS.

första egobilden publicerad, såhär såg jag ut för ett år sedan..
OJ SÅ FINT

hahaha shiiit, denna bilden är jättegamal :D

åh gud, minnen!
sheat, med moa o affe på mölnlycke bibblan, shiit sålängeseeen
haha men guuud
skolavslutningen, å godegud så sorgligt.
eh, mitt öga för ett år sen, haha


på gotland, detta måste vart för typ.. 3 år sen, haha ojjj va liten jag äär!
Aaaaa, nu har ni fått lite gamla bilder :)
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin =)<3

GRATTIS <3

Har du lust att göra något snart?? =D

2011-04-08 @ 14:10:28
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

ja har oxo vart vi den cepestenen(rauk= bara gotlänningar + alla andra kompetenta människor som säger) :D och massa andra, en me röd/blå näsa tror ja x) ha de gött å grattis på 1 års dagen bloggen(och du) xD <3

2011-04-11 @ 19:23:17
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥