9 flätor

Tjolahoppsan,
nu ska jag sova. Snart. Det är ju trots allt skola imorgon (jävlarihelveteskitfanrövpissapa). Kommer inte sova förrens 2 ändå, för jag ska läsa en bok (hihihihihi).
Iallefall, ikväll har jag roat mig med:
  • Äta upp 3½ / 4 påskägg.
  • Äta en hel påse chips
  • Äta hamburgare
  • Kolla på ponnyakuten
  • Duscha
  • Packa upp
  • Fläta hela mitt  hår (orkade inte mer än 9 flätor)
Och, jaa..... det var väl allt.....
(hehe, tjockisvarning på miiiiiiig)
NU MÅSTE JAG LÄGGA MIG I MIN SUPERSKÖNA SÄÄÄÄÄÄNG.

något sné bild , hehe
(vet att jag inte ska skriva om dessa personer i min blogg, vissa får damp då, men VARFÖR I HELVETE börjar fidde & pierre prata med mig PRECIIIIS när jag ska sova!??!?!?! Typ ett sjätte sinne!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥