BANANKUNGEN!

I'M THE KING OF BANANEEEER!
Ikväll grillade jag bananer. Jag är så jävla grymm alltså!
Såhär gör man (på mitt proffsiga sätt):
  1. Ta fram massa bananer
  2. Lägg dom på grillen när det glöder , det får inte brinna så mycket.
  3. Vänd på dom när sidan som ligger ner är HELT svart.
  4. Sen när dom är klara, så skär du en linje rakt genom bananen, fast utan att göra sönder undersidan.
  5. Sen stoppar du i massa marabou mjölkchoklad och låter den smälta innan du börjar äta.
  6. Om chokladen inte vill smälta så kan du hjälpa den lite genom att lägga bananen på grillen lite igen.
  7. Bara akta så att inte chokladen svämmar över då !

JAG VET ATT JAG ÄR BÄST.
(säg inte att ni redan visste hur man gjorde, för det visste ni inte alls)
(ni behöver ju iallafall inte säga det högt)
(jag är bäst ändå)

BANANKUNGEN ÄR PÅ HUGGET !
bild tagen av bästahedvig knasmaja .

Kommentarer
Postat av: keela

HEY OCH GRATTIS TILL DEN KNASIGASTE KOMMENTAREN :D och jag hoppas att jag inte hamnar i helvetet för att jag lånade den här bilden ;)

2011-04-17 @ 13:42:37
URL: http://keela.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥