gillar min säng

tjobananers,
nuuuuuuu ska jag ... göra något.......
PLUGGA FRANSKA, måste jag ifs, men jag menar, det är ju MIG vi pratar om. Jag gör läxan 1 minut innan den ska vara inne.
Dessutom så kan jag redan allt typ, vi har "pronomens placering", haha, men det är lätt som en plätt.
KAN INTE VÄNTA TILLS TYSKAN I HÖST!! Gud jag tror jag dör, franska är det sämsta som finns.
Känner mig lite nördig som har gjort ett helt inlägg om språk.
Och jag kan inte förklara hur rubriken hör till. Alls. Över huvud taget.
SÅ, bäst att jag drar.
PUSS PUSS ♥

denna bild = minnen, haha.
fast den är helt fuckad.

Kommentarer
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

VA DE DÅ DUÅ MALIN LURA MIG ATT NU HADE LUGG?! NI ÄR SJUKA ;D<3 fiiin e du<33

2011-04-29 @ 08:56:12
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥