keela är bäst förstår ni.

Hoppas jag inte hamnar i helvetet för att jag lånade bilden lite..
Skulle bara säga att Keela är nog världens coolaste tjej faktiskt. Hon gör så sjukt fina inlägg o man blir bara GLAD av att gå in på hennes blogg, vilket jag tycker att ni ska göra --> HÄR <--
Dessutom kan jag sno lite stjärnglans för att hon gjorde ett inlägg om Malins kommentar, amagaaad! Hahaha ;)
Så fort jag såg det så smsade jag malin detta
"Du måste kolla keelas blogg, hon har svarat på din kommentar i ett inlägg, skitcoolt asså !"
Okej, jag låter besatt, haha..
Men hon är bäst, tar ingen skit & svarar på kommentarer även fast hon har över 1000 besökare. Grymt coolt.
Så ska jag också bli om min blogg nån dag blir känd (även om det inte kommer hända).
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: keela

Snarare att du hamnar i himlen efter det här inlägget!:) tack så jättemycket, verkligen. Det är sånna som du som gör att jag fortsätter blogga :)

2011-04-09 @ 21:24:22
URL: http://keela.se
Postat av: Malin =) <3

Min kommentar ägde xP

Hur hittade Keela din blogg ;o? <3

2011-04-10 @ 09:13:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥