knasig cheyyy

Har haft en knasboll här över nattäään, och snart kommer en till knasboll som ska stanna över nattään.
Mitt liv är lite knasigt just nu känner jag. Fast det är det ju alltid. Hehä.
Inatt har jag gjort väldigt normala saker. Typ fått hela mitt smyckesskrin tömt över mitt ansikte, sovit ett tag på golvet, blivit så rädd så att jag har skitit på mig (okej, kanske inte bokstavligt, skulle vart lite äckliigt),  o såååånt...
Och nu på morgonen har jag hoppat studsmatta så att hela världen har sätt mina trosor, för jag kunde inte ha brallor på mig för jag har blitt biten av massa myggor så hela mitt ben är svullet, så jag var tvungen att ha massa äckelpäckel kräm på . Och min klänning flög varje gång jag hoppade. Min granne satt på en solstol o tittade på mig. Lite pervoooooooooo.
Tur att sofie kommer snart och slår ner alla läskiga monster, HIHIHIHIHI
soola skiner idaag.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-22 @ 00:54:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥