pengar är till för att spenderas

Jag måste köpa massa vårkläder (buhuu, så synd om miig..) , så jag har kollat runt på ginatricot lite nu & hittade massa snyggt som jag ska visa er nu !
Sen måste jag även köpa massa vårskor / sommarskor, så det får ni säkert se i ett annat inlägg.
Och juste... så måste jag plugga engelska också. Men det har minst prioritet, haha  (a)

hittade typ världens sötaste bikini - men det är push up, haha. Mmm... njää. Men gud så söt, jag dör :(
99 :-
trosorna till den då, också sötaa. Kanske köper denna trots allt, hehe.
99 :-
annars var ju denna lite fin,
99 :-
aa, dessa var ju inte så roliga...... men ändå :)
79 :-
denna ska jag köpa. det bara är så.
399 :-
jag gillar denna kjolen :D
249 kr - sen är den min.
lite ruulig klänning, tihi
299 :-
haha, schnögga tights, gå omkring med prickar på benen.. varför inte?
79 :-
gulligt linne till sommaren
199 :-
detta linnet ska bli mittt.¨
129 :-
ni FATTAR inte hur länge jag har velat ha ett magskärp, har letat i typ en evighet!
detta var ju iallafall hyffsat snyggt, orkar inte leta längre så tror jag tar det , hähä.
99 :-
jag vill ha en magtröja , och denna var ju söt !
199 :-
coola shorts , kanske köper dessa, hihi
199 :-
jag fattar typ inte denna tröjan, men den var cool så... varför inte ?
199 :-
japp - den är min. snart.
99 :-
Det blir.... 2525 kr.
Haha, ojdå....
Men om vi tar det jag VERKLIGEN vill ha så blir det... 1024.
Och då var jag snål.
ÄSCH - pengar är till för att spenderas !
GINATRICOT - HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: site.com/alfhildärbäst

dom där, ehh, shortsen.....är inte de typ en kjol? xO ;)<3

2011-04-12 @ 09:02:07
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: bbunniiee @ twitter /bea

vart kommer den korallfärgade tunikan/linnet ifråån? och.. jeansjackan??? :D ♥ du kan svara mej på min e-post hihi

2011-04-18 @ 10:10:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥