pluttis

Affebananbajs fyller fjårtizz imorgon!
Även min sjukt stora, underbara, uppblåsbara blogg :D (okej, kanske inte uppblåsbar..)
Vet ni!? Jag är stolt. Har bara ätit 3 värktabletter på hela dagen! Hoppas verkligen att det läker så att jag slipper ha gips i en månad TILL.
Skolan var tråkig, imorgon lovar jag er att jag kommer dö. På riktigt. Jag slutar halv fem! HALV 5! Fattar ni!? Är det säkert att det är lagligt att gå i skolan så länge? Det är sjukt. SJUKT är vad det är!
Hehehee, martina has damp.
Stallet var ju kul som vanligt, haha, jag tror jag döör så rolig Bella ser ut när hon sover! Sheaaaat. Hon släpar mulen i spånet, hennes underläpp blir superknasig och så visar hon tänderna, haha, sjuuukt! Och ibland drömmer hon om atthon galopperar, så hon liksom gungar med huvudet, haha.
Den hästen är inte helt normal där uppe.
Känner om att jag har babblat på om massa random saker nu, så det är bäst att jag slutar innan jag ballar ur totalt, hehe ;)
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.

AJ SI JU

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥