vad jag köpte

Vet ni?
KORS I TAKET!
RING GUD I HIMLEN!
Detta är antagligen första gången på 2? 3? år när jag kommer hem efter att ha vart ute o shoppat, och INTE köpt nåt från varken ginatricot eller bikbok!
OCH, första gången på 2-3 år jag faktiskt köper nåt på H&M!
Haha, jag är konstig, jag vet.
Dessutom har jag typ aldrig vart inne på kappahl, men dom har ju iallefall snygga nylonstrumpor, haha :)

kjol från Zara, 199 :-


en till kjol från Zara , 279 :-

massa strumpor från Twilfit och Kappahl, vet inte vad dom kostade ;)

bättre bild på mina snygga hjärt-nylon-strumpbyxor-tights, haha.

blus / tunika från H&M, är mycket snyggare i verkligheten, 199 :-


lite bättre bilder på tunikan !

shorts från H&M, 199 :-

ohyeah!

min favoriiiiiit!
tunika från H&M, 199 :-


loveit loveit loveit

hm...
vad kan detta vara?...

kan det vara?...
jo jag tror nog minsan att det är....

ROSA CONVERSE , wohoo.
ett till par i min samling kan man säga, haha.
Har nu 4 par converse,
ett par svarta
ett par röda
ett par blåa
ett par rosa
kan ju knappast bli bättre?
Kostade iallefall 800 :- på johanssons .

och slutligen - alla kassar.
om ni är intresserade eller så.
PUSS PUUUUUUSS ♥

Kommentarer
Postat av: site.com/alfhildärbäst

najsiga kläder men tänkte bara att du skulle veta att du just har slösat 110 kr på converse, när dom kostar 690 på eurosko ;D<33

2011-05-01 @ 17:22:19
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥