1st day of school

... och jag säger bara BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
MERDE , varför kan inte sommarlovet vara längre? Typ hela året runt? Och så får gärna vädret bli lite bättre också?
Ja tack.
VET NI NÄR VI SLUTAR PÅ TISDAGAR ELLER?!?!?!?
KLOCKAN 17.00.
17.00!!!!!!!!!
Och då är det gympa, så man ska ju byta om och duscha o så efter det....
& det kanske tar en halvtimme.
Sen ska jag vänta på bussen, som kommer 17.55.
Sen tar det typ en timme att komma hem.
Då är klockan 7 .
Och DÅ SKA JAG GÅ HEM FRÅN HÅLLPLATSEN också, så jag kommer inte vara hemma förrens typ tio över 7 på tisdagar, herregud, jag kommer svälta ihjäl!?!??!?!
Fan då.
Måste skolan vara så himla idiotisk ? Och bajsig ? Och sämst? Och bara blöööööööööööööööö ?!.
fuck this, give me summer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥