bloggabstinens

Om man bloggar innan man går på toa när man precis har kommit hem efter en nästan 10 timmars lång bilresa, då är man tamigsjutton bloggskadad.
Särskillt om man har druckigt en sjuhelskottas massa läsk, och ändå inte stannat en enda gång för toastopp.
Ja... visst är jag snäll?
HEEEEEEEEEEEEEEEJ förresten!
Hoppas ni har haft det sjukt bra här hemma, för det har nämligen inte jag. Jag HATAR fjällvandring, jag HATAR fjället och jag ska ALDRIG åka tillbaka dit mer.
Hähä.
Okej..
Lite pms, ja0.
Näerå, nästan allt har vart bra (allt förutom vandringen...), eftersom att alla har vart GLADA & jag har inte tänkt en endaste gång på tråkiga saker, TJOHO!
Fast jag har en väldigt massa myggbett som måste DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Men det är lungt mannen, jag har mina knep..
En sak som är konstig när man åker bil en lång stund (över 5 timmar), så tänker man hela tiden "jag vill hem, är vi inte hemma snart? gud så skönt det ska bli att komma hem" men sen när man väl är hemma, så tänker man "men åh, är vi redan hemma? jag vill åka lite till". Haha. Eller, så kanske det bara är jag som tänker så?
Jag är ju lite konstig. Som sagt.
Men hallådär, nu ska jag faktiskt läsa resten av bloggarna (de jag inte hann med i bilen), chatta with my friends & sen chiilla, läsa Frida & lite såååååååånt.
PUSS OCH HEJ , imorgon kommer mer kul uppdatering.
Om jag inte får ännu mer bloggabstinens och slänger in ett litet inlägg mer ikväll.
Man vet ju aldrig med mig..
love you guys.
punkt och slut.

Kommentarer
Postat av: erland

jag är exakt likadan, fast jag tänker alltid att jag inte vill komma fram för jag älskar att åka bil långt hihi :D <3 puss pårej

2011-08-05 @ 21:15:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥