Era åsikter

Fick en så otroligt fin kommentar av självaste Annapyttipanna, så nu tänke jag att det var dax att läsa igenom vad ni alla har att säga & ta mig en funderare.....
Anna anna anna.... HUR kan man vara så smart?!
Det här med att jag egentligen inte kan misslyckas är faktiskt riktigt tänkvärt, för om man täkter optimistiskt så kan jag ju faktiskt inte det. Bara bli erfarenheter rikare osv osv osv,
men sen har vi den PSYSISKA bilden också!
För faktiskt, hur kul kommer man tycka att det är ifall man bli nobbad liksom?
Och ja, jag vet att jag uppför mig som att jag har världens bästa självförtroende ibland, men ujujuj så fel.
Vad jag än gör, så hoppas jag verkligen att jag inte kommer förändrats på något sätt personligt.
För isåfall får ni LOVA att ge mig en stor fet smäll i huvet.
"Martina, hon den fina & vackra", ojoj vad lycklig jag skulle vara om alla hade den bilden om mig haha!
Tack Anna ♥
Detta kommer från Sofie, som ni kanske ser, och jag vet att jag har lagt ut denna bilden innan men den har faktiskt med detta att göra!
Att ha nån som tror på en & alltid kommer så på sin sida, det är så oerhört viktigt alltså!
Och jag får väl bara hoppas att inte alla kommer börja hata mig om jag "råkar" bli känd, haha.
Love you ♥
HAHA , eh, ja...
så kan man ju också tycka om saken..
Och sen kommer nästa problem, JAG MÅSTE HITTA EN FETT RIK MAN!?
Isåfall, ring mig på 7052-43...... nej jag skoja bara !
Haha, ja gud så hemskt om jag skulle bli en vanlig svennson..... Eller, nån Svensson kommer jag aldrig bli ifall jag inte gifter mig med någon, men ja, jag fattar poängen ;).
Att vänta tills jag har gått ur nian är faktiskt ingen dum idé, eftersom att vissa modellagenturer ändå inte tar in modeller innan de är 14 - 15.
Klart det är jag som ska ta beslutet, men det är ju bra att få åsikter. För jag menar, om alla i min omgivning tycker att jag ser ut som skit och absolut inte skulle passa som modell, då skulle det inte vara nån ide att satsa, ellerhur?
JA HERREGUD, SNART FÅR JAG SPADER, JAG VET INTE OM JAG VÅÅÅÅÅÅÅGAAAAR!
antingen kör jag all in, satsar rejält, lyckas och blir framgångsrik.
eller så fegar jag ur och blir en vanlig svensson.
eller så satsar jag, lyckas inte och slutar upp på gatan.
hehe, nä, jag skoja, jag är faktiskt inte så dum så att jag inte skulle skaffa en bra utbildning och ett annat jobb.

Kommentarer
Postat av: BeQ

Åh, du har en härlig blogg! Och ja, satsa! ^^

2011-08-30 @ 20:38:00
URL: http://beq.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥