hallojsan!

Just nu är jag på landet, idag har vi tat upp båten och gjort såna tråkiga saker som måste göras.... när jag skulle hoppa i båten så anföll golvet mig, så jag har värsta blåa bulan på mitt smalben... Mycket sexigt om jag får säga det själv! Usch usch, orkar inte skriva ner allt tråkigt nu så det får ni höra när jag kommer hem till datorn istället :) FÖRRESTEN!!!!! sä tror jag att jag har fått en HATER?! fan vad grymt isåfall, haha, för jag fattar inte hur man orkar leta igenom hela MASS databas för att kolla hur många gånger jag har tävlat eller inte? Jag HAR tävlat, det tror jag att jag och mina föräldrar vet bättre än dig och din dator? Haha, sorry dude, men If people are trying to bring you down, it only means that you're above them! Tänk på det ;).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥