HÄMTA ANTECKNINGSBLOCKEN!

Det var såhääääääääääääääääääär nära att jag inte gick till skolan idag,
men det känndes lite fel att vara hemma första veckan så jag tvingade mig själv att gå ändå...
Eller, snarare mamma tvingade mig, haha.
Herregud, min frukost... hälften gick ner, men sen ville allt det jag stoppade i munnen komma ut samma håll så att säga.
Till lunch lyckades jag dricka 2 klunkar vatten.
Fast sen åt jag ju pastasallad på stan, och det gick något bättre, men jag fick så galet ont i magen efteråt va.
Jag , hedda & sara gick runt på stan och kollade i affärer, hittade en sjukt söt klänning på H&M , men det var typ 50 meters kö till provrummen och sen lika lång till kassan, så jag sket i det.
Sen blev jag in big need of a mjukglass eller nåt , så vi gick till mcdonalds och käkade mcflurry ballerina kladdkaka, hihi. Fast det hjälpte inte mycket..
Mötte mamma vid kopparmärra senare, så att jag fick sjuss hem. Vid det laget så mådde jag så SJUKT dåligt, kallsvettades och skakade, så vi gick & köpte nåt att dricka och sen gick vi till apoteket, haha.
Sen åkte vi till en fruktaffär nära där jag bodde förut, köpte jordgubbar, aprikoser, biggaråer, plommon och massa annat. Och precis brevid fruktaffären ligger en godisaffär, haha, så där köpte jag godis för 80 spänn, hehehehehe.
Sen åkte vi hem, och tog tempen på mig. Och ja, jag har feber. Det är inte KLOKT vad detta gör med mig, faasikeeeennnn.
AJAJAJAJA, nu har jag käkat massor med mat och godis, och det ska jag fortsätta med,
BAJBAAAJ

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! :) Var gärna med i min nya tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-26 @ 21:52:02
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

rolig bild :D

2011-08-27 @ 17:02:22
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥