JAG & KEELA

Lyssna nu, så ska ni få höra på nåt sjukt.
Jag & Keela måste för tusan vara förlorade systrar eller något, kolla bara!
Saker som är lika mellan oss:
  • Vi är klantiga.
  • Vi är lata.
  • Vi älskar godis.
  • SURA NAPPAR SOM ÄR HÄLFTEN BRUNA & HÄLFTEN VITA ÄR FÖR TUSAN DET BÄSTA SOM FINNS!
  • Vi vill leva på godis hellre än mat.
  • Vi är awesome, såklart.
  • Hon har vart modell, jag ska bli modell (eller? vi tar det senare)
  • Vi har världens bästa humor.
  • Vi båda älskar "dumma mig".
  • Vi älskar marabou choklad.
  • Vi bryr oss inte ifall våra lår går ihop.
  • Vi är höjdare på att skämma ut oss!...
  • ... fast vi är så vana att vi inte bryr oss så mycket längre.
  • Vi har båda ont i knät (haha).
  • Vi tycker att ziperall är typ Guds gåva till människan.
  • Vi har båda bubbelgumsrosa converse.
  • Vi älskar hoodies!
  • Vi äääälskar leggings.
  • Vi älskar lockigt hår, men har det inte naturligt..
  • Vi båda har en vän som är sjukt duktig på att fixa naglar.
  • ROSA ÄR DET BÄSTA NÅNSIN.
  • Vi är goa och glada, tjoho.
  • Och vi är knasiga som få!
Det finns säkert 1000 andra saker, för VARJE gång jag läser hennes blogg så tänker jag bara
"aa, mm, mmmmhmmmm, ja precis! varför kom jag inte på det själv?! aah... mmm, så sant som det är sagt...".
DET ÄR FASENMIG LITE SJUKT.
ända skillnaderna är väl egentligen att
hon är brunett,
bor i ljusdal,
är 8 år äldre
& har typ 2000 läsare fler än mig.
MEN ANNARS, SÅ ÄR VI JU PRECIIIS SOM SYSTRAR, ELLER SOULMATES ELLER NÅT.
eh. ja.
vi kan ju iallafall säga så :)
till detta inläggs stora ära, kommer bilden som publicerades inför 1500 människor när jag vann tävligen där man skulle skriva en beskrivning till en bild. Kommer ni ihåg det?
GALET AWESOME var det !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥