jag vill ha guldtext på min gravsten,

HEEEEEEEEEEEJ! Nu har jag kommit tillbax, har gått 3,5 mil så nu är jag död. Har precis ätit upp en hel nötmix, fattar inte riktigt hur det gick till, men... Och det är liksom 3rätters om en timma, jag kommer spricka. Bara så ni vet så sätter jag ALDRIG aldrig mer min fot i fjällen. ALDRIG. Över min döda kropp. Fast, om det är snö så är det okej. Men annars så. ALDRIG. Vi bor i värsta sviten, det största rummet på hela hotellet. Jag flörtade lite med receptionesten och så......hehehhe. Okej, det kanske inte var precis så det gick till. Men guuuuud, jag har så mycket att säga att allt bara kommer bli en hel gröt om jag tar upp det nuc därför ska jag lägga mig och läsa isttället. Jag går inte en meter till. Puss och hej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥