Klockaregården 2011

Denna gången har jag NADA bilder från ridlägret, förutom de som de andra tog !
Därför har jag skrapat ihop några bilder från facebook (inte mina glamourösaste ögonblick är fångade direkt...) så nu ska ni få se!
(jag är puckot med randig tröja)
det är ju fint att jag galopperar med öppen mun och så!
fint att alla andra står och myser med sina hästar, men jag ba
"ah, så vad detta färdigt. kan vi gå nu?"
haha, sofie skrattar åt kameran & jag skrattar åt sofie..
haha, lilla limpan... och mina långa ben..
HAHA, jag kommer ihåg detta, jag ser sofies mamma stå där med kameran i högsta hugg och jag ba
"va? ska hon ta kort? åherregud vad ska jag göra nu?!?!? AJA, jag får väl se glad ut..."
lyckas jag? njaäääeee
men gud så ledsen jag ser ut!
finaste limit ♥
HAHAHA, kollla liiimmiiiiitttt :DDD
sötisen!
här ser jag ut som värsta efterblina muppen... att jag aldrig kan se normal ut på bilder?!?!
JO MEN TJENA, årets min 2011?!
HAHAHHAHHAHAHAHA !!!!!
två mongon..
ser ni mig?
med den mörkbruna hästen där bak.
usch vad jag inte gillar den hästen.
bajs.
ÅTERKOMMER, CIAO!

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHHAHHAHA, vet inte vad jag skrattade mest åt, alla kondtiga bilder eller dina texter under HAHAHAHHAHAHHHHAAHAHA jAG DÖÖÖÖRRR

2011-08-15 @ 22:52:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥