MIN MAMMA ÄR BÄST!

Nu har jag beställt en personlig almanacka, WIIIIIIIIE!
Kan bara inte vänta tills den kommer :o , ni anar inte hur länge jag har velat ha en sån!
Ända sedan bokmässan förra året, haha ;)
Och nu ikväll så visade jag en jag hade designat för mamma,
och det första hon säger är
"ja men beställ den då! :D"
WIHOOOOO!
denna bild ska vara på framsidan
och denna på baksidan, fast beskurna då :)
haha, när pappa såg dom bilderna, han ba " åååh, martina.. du ser ju ut som en riktig modell!"
MIN FAMILJ ÄR JU HELT ENKELT BARA TOTALT AWESOME IKVÄLL!??!?!?!?
btw så har jag bakat 5 st chokladkakor ikväll...
kräftskiva på lördag !
och NU ska jag duscha, herremingud.
jag kommer ju behöva gå i pyjamas till skolan imon, jag kommer vara DÖÖÖÖÖD.
dessutom har jag ingen jävla aning om vart vi ska samlas?
ELLER VILKEN TID VI BÖRJAR?!?!?
fan.
det kommer köra sig.
MEN DET GÖR JU INGET FÖR SNART HAR JAG MIN MEGACOOLA ALMANACKA, SÅDEEEESÅÅÅ! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥