OHLALA!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA,
vet ni vad jag just fick reda på?!???!?!
(förlåt att jag tjatar så mycket om modellgrejer)
Om du är modell.
Så kan du.
Skicka in dina kvitton.
På kläder, mobilräkning, skor, accesoarer, tidningar (!!!!), frisörskostnader och smink.
OCH FÅ DET BETALAT!!!!!
FATTAR NI ELLER?!?!?!??!?!?!?
Herre min jesus.
Det är ju typ för bra för att vara sannt.
hej hopp, om jag blir modell behöver jag bara betala mat & husrum själv, ALLT ANNAT FÅR JAG GRATIS.
och sålänge jag bor hemma GÅR JAG + GÅNGER  10000000000!
TJOLAHOPP TJOLAHEJ, så bra livet är ibland.
(men jag har fortfarande inte sagt att jag ska bli modell...)

Kommentarer
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

MEN BLI MODELL DÅ DIN MONK !!? ;)<33

2011-08-16 @ 12:05:36
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥