outfit

ujuj, trodde aldrig att jag skulle börja med sådanthär...
HAHA, men eftersom att jag har på mig så fruktansvärt intressanta kläder just nu (läs: sådant som är väldigt lätt att lägga upp bild på)  så ska ni få seeee :D
Top
denna söta tröja, som jag fick av sofiiiiieeee :D
&
mina hemmagjorda (syslöjdsgjorda) pyjamasbrallor med smileygubbar på ,
som jag gjorde i slöjden i 6an.
TJOHO, så ekonomiskt jag är! denna outfit har inte kostat mig ett öre ;)
lite komiskt att just denna bilden (på brallorna) var den första som publicerats i denna blogg...
höhö.
och ja, nu har dom massa små hål i baken.
vet inte riktigt om det beror på att min röv plötsligt blivit asfet, eller något annat?
JAAAA,
nu var detta klart!
ska jag göra sånahär inlägg härdanefter?
fast med kort på själv mig?
vi får väl se....
för det finns nämligen ett problem,
enda stället som vi har en spegel som går ner till golvet, är i mamma & pappas sovrum...
HAHA, och att stå där o ta kort på sig själv är ju inte så... eh.. kul?
MEN DET LÖSER SIG, kära bloggläsare.
herregud, det finns barn som svälter i afrika, och jag oroar mig över hur jag ska ta kort på mina kläder till min blogg.......
CIAO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥