så kan det gå, när inte brallorna är på!

Ojojoj.... Vet ni vad som hände mig nyss?
Jo, jag var (är) ensam hemma och skulle gå ut och mata kaninerna.
Jag hade bara svarta nylonstrumpor och en rosa tshirt på mig, men jag täntke, vafan jag ska ju ändå bara ut i trädgården, ingen kommer ju se mig, så jag behöver inte ta på mig några brallor.
Så ja... i min godan ro gick jag ut och matade kaninerna.
När jag stog där med baken rakt ut i vädret och flashade röva som mest, så hör jag ett "HRRMM" bakom mig.
Så jag vänder mig om, och där står.....
....
......
EN KILLE!
Killen: Ja hej, jag ringde på men det var ingen som svarade, så jag tänkte att jag skulle gå runt huset för att se om nån var hemma, och ja, här är du ju...
Jag: Eh, jaa, här är jag ju.... Och, vem är du? *försöker dölja mig så gott det går*
Killen: Ja hej, jag heter Jacob och jag jobbar på telia, jag skulle bara vilja prata med dig om våra erbjudanden osv.
Jag: Jaha... men alltså, det tror jag du ska prata med mina föräldrar om... *nu har jag lyckats ta tag i höpåsen och håller den framför mig så gott det går*
Killen: Oj, jaha, jo det ska jag ju! Och dom är inte hemma?
Jag: Nääää, dom är på prommenad tror jag...
Killen: Jaha, då får jag väl komma tillbaka lite senare. Snygga byxor förresten! ;).
Jag: Eh... hehe.... tack....
Och sen gick han.
Och vadfan.
Jag har just flashat mina trosor inför en helt okänd snubbe.
Det händer inte varje dag, om man säger så.
JAJJA er, nylonstrumpor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥