Sara Superbrain

Nu är det så, att jag har en kär vän som heter Sara.
Hon har en blogg som hon vägrar tala om vad den heter.
Och jag får damp på henne.
Ifall hon inte har ätit på länge får hon världens sämsta humor (= världens bästa enligt mig).
Då får vi fnatt och dampar loss tills vi blir utkastade, i princip.
Och nu är det så att Sara, hon langar de fetaste kommentarerna.
Även fast hon är väldigt smart, så är inte alltid det som hoppar ur hennes mun det smartaste....
Som idag.
Lyssna bara.
Sara: Martina, kan inte du förhöra mig på svenska orden?
Jag: Jovisst! Fast jag kommer inte ihåg dom...
Sara: Men bara ta nåt! Typ handduk.
Jag: Okej, Sara, hur stavar man handduk?
Sara: Men seriöst, vem kan inte det? H.. A... N...  eh, vänta lite nu.......
JA, & DETTA BESKRIVER VÅRAN IQNIVÅ PERFEKT.
denna bild har sara tagit, hon är typ BÄÄÄÄÄÄST jao.
denna har hon också tat
seriöööst, jag fattar inte hur hon lyckas?!
haha, aw, charlie ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥