sittin' on tha bus

Tjeenare tjeenare! nu sitter jag på bussen & är påväg till skolan, fast jag vet inte när vi börjar... Eh.. Ja. Bra där. Men meeen, life goes on! Fast ifall jag får sitta och vänta i en timma så går inte alls livet vidare. Då är det kört. jajajaaa, jag tänkte bara slänga in en liten morgonhälsning och säga: JAG GJORDE JUST VÄRLDENS BALLASTE VURPA! jag bara föll pladdask. Jag skulle springa in och hämta nycklarna , och HELT PLÖTSLIGT låg jag där, mitt på marken, rakt på ryggen / svanskotan och med båda benen upp i luften. Precis som på film. Nej, nu kollar folk konstigt på mig också... Kan vara för att jag skrattar åt mig själv... Kan bero på något annat. Vem vet. så nu drar jag! Ciao, mes copains! update: nu är det tydligen kaos på motorvägen så vi ska köra en annan väg? Okej? Om jag dör, så vill jag bara att ni ska veta............. jag är egentligen en tam apa. CIAO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥