svar till den som kan allt

svar: Nej men ÅH, ursäkta MIG, såklart har du rätt, du som kan allt om simning & hur, var och när jag har tävlat.
Även om detta hände för 7-8 år sedan, men VAD kan vara roligare en fredagskväll än att lusläsa webbsidor om simtävligar?
Det är inte möjligt att lägga detta bakom sig? Att bara ta det som en kul grej? Att inte märka ord?
JA, jag gick i MASS teknikskola. Ja, jag tävlade dess interna tävlingar. NEJ, de simmas INTE bara två gånger per termin? Iallafall inte för åtta år sedan. Sedan kommer jag inte ihåg nästan något om detta, men TACK, jag litar faktiskt mer på min mamma än på nån Anonym som kommenterat min blogg.
Och hur vet du ifall de  har skrivit upp alla tävligar 8 år tillbaka i tiden? Det är mycket möjligt att den sidan inte ens startades förrens för 5 år sen elller nåt. Nej, jag tänker inte gå in och kolla & ta reda på information, det känns liksom helt oviktigt..
Men snälla söta rara, du kan inte ens mitt efternamn, har du verkligen inget bättre för dig en fredagskväll än att lusläsa min blogg & sedan ta reda på om allt som skrivs är 100 % sanning. Snälla. Detta är en humorblogg, ingen sida för livsviktig och absolut 100 % stämmande fakta.
Och snälla igen. Jag var 6 år. Jag är 13 nu. Spelar det verkligen så stor roll om jag tävlade 1 eller 100 gånger, för 8 år sedan? Jag menar, kom igen. Move on.
only this blick can describe my feelings for yoooou!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥