tiden bah FLYYYYGER

höhö, jag vet att ni älskar mina rubriker :)
HEJ!
Ni har ingen aning om hur trött jag äääääääääär,
kräftskivan igår höll på till nästan 4 på natten, eller ja, vid 4 så var jag så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig haha.
Efter att Affebanan hade gått hem så fanns det ju inget kul att göra, så jag gick ut o satte mig med de vuxna & sjöng allsång, haha. Jag kan inte påstå att det var det vackraste jag hade hört.. men kul var det!
Sen gick jag in och slötittade på filmerna vi hyrde innan, Scary movie 3 & Scary movie (1) .
Inte för att jag vet hur det gick till, men plötsligt hade jag ätit upp allt godis också... höhö. Godisgris.
Ja, sen gick jag somsagt och la mig. Idag vaknade jag vid 11, men jag orkade inte röra mig så jag låg kvar tills jag blev upptvingad för att äta fukost.
Sen gick jag o la mig igen, och somnade antagligen.... jag kommer inte ihåg vad som hände riktigt, haha, jag vet bara att jag tänkte "jag kan vila i en halvtimma kanske, men sen måste jag faktiskt ringa Janina" . Sen vaknade jag, kollade på klockan, och såg.....
VAD FAN HÄNDE DÄR?! liksom.
Ja. Och sen kom jag på att jag hade (har) en blogg. Så nu sitter jag här.
Och jag har kommit fram till att det är i princip onödigt att ringa Janina, eftersom jag är i pyjamas och ja... Klockan är liksom kvart över 4. Jag skulle ändå inte kunna komma in till stan förrens typ 5, halv 6.
förresten, TACK för alla fina kommentarer jag har fått! :D
jag blir superglad , tack tack tackkkkk ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Fint bilde:)

2011-08-21 @ 19:03:17
URL: http://linesw.blogg.no
Postat av: sites.com/alfhildärbästivärlden

HAHA ja va oxo typ död ida : Vakna, åt frukost, somna om... sen skulle vi tydligen till havet OCH GUESS WHAT ? somna där me .....-.- ;) Men galet kul vare :D ses imon älskling<3

2011-08-21 @ 20:56:14
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥