Tidsinställdaaaa

Jag funderar på att kanske göra ett pyttekort tidsinställt inlägg till varje dag,
bara för att inte bloggen ska dö helt totalt....
Och så måste jag ju mobilblogga lite då o då, så att affebanan uppdateras på vad hon missar ;).
(STAAAAAACKARS AFFEBANAN :( )
Men, hehehehee, jag har inte börjat packa än.. och jag måste duscha..... och det är typ 3 timmar kvar tills vi ska åka...
Alla andra packade klart för typ 2 dar sen, HEHEHEHHE.
SKITSAMMA, jag är martina, jag gör allt i sista minuten (H).
Så var stolt över mig, jag prioriterar bloggen framför packandet, ohyeah.
Varje dag kommer ni alltså få veta en sak som ni troligen inte visste om mig förut.
Låter det bra?
DÅ KÖR VI!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥