tOtAlLy NoRmAl

1. Har du legat brevid en kille i sängen ? eller kanske under ? nu ska vi inte vara sådana..
2. Har du någon gång ätit bladlösspuder blandat med sirapsmjölk ? ah, min favoriträtt!
3. Börjar du gråta om din morfars bror stiger på en kotte som leder till att han får nageltrång ? usch, jag vill inte ens tänka på så hemska saker :(
4. Skulle du kunna spotta i bibeln så att prästen ser det ? nej gud nej, herrejesus !
5. Älskar du din nalle som du i smyg har gömd i garderoben ? HUR KUNDE DU VETA ATT JAG HADE GÖMT MIN NALLE I GARDEROBEN?!
6. Tror du att Elvis någon gång använde Lambi toapapper ? tror han använde det när han dog faktiskt
7. Skulle du vilja heta Berit/Birger ? nej för fan, kan ju inte ha samma namn som en storm
8. Äter du smörgås med kaviar just nu ? usch.. kaviar
9. Har du sparkat en igelkott med benbrott i navelsträngen någon gång ? vad tror ni om mig?! :(
10. Om du vore en citron fjäril hade du landat på en hundkoja då ? nej för tusan, hundarna förtjänar inte mig
11. Vågar du springa fram och våldta en busschaufför som är påväg till K-supermarket för att köpa plastskedar ? det gör jag varje lördag klockan 5!
12. Om du skulle få en grön tomteluva av din syster, skulle du spola ner den i toaletten då ? jag skulle spola ner min syster i toaletten.. om jag nu hade någon.
13. Har du ett namn som börjar på ¤ ? sålänge det inte är ett M så nej
14. Vad har du för färg på tapeterna som är bakom dina nuvarande tapeter ? hur ska jag kunna veta det?
15. Håller du med om att en lastbil borde ha 2 hjul och 24 ballonger fastbundna i varje backspegel ? jag tycker att det borde vara en lag.
16. Om din "o" tangent på datorn skulle brista i västra hörnet, skulle du limma det med ostflott eller lim ? ostflott för attans bananer
17. Kan du bita i en trädgren om du är ute på skogspromenad med Tarja Halonen (Finlands president) ? skulle käka upp hela trädet utan att blinka
18. Skulle du dö om du ramlade ner från eiffeltornets högsta topp, och landa på en kåt sköldpadda ? nej? jag landade ju på sköldpaddan.
19. Har du sprungit barfota på en åker där det finns kantareller ? det är en tradition, gör det varje 36 november.
20. Skulle du äta fisksoppa i en roddbåt om du visste att båten kommer kantra innom ett halft år ? nej, jag gillar inte fisksoppa. men en pizza skulle inte vara fel.
21. Inte råkar du ha en katt med prestationssvrårigheter ? nej, men jag har två kaniner, vill du se?
22. Har du ett foto på din första bh under sängen som du kolla på varje kväll ? ja, vem har inte det liksom?
23. Kan du sparka en fotboll så att den träffar en ärta ? jag kan sparka en ärta så att den träffar en fotboll...
24. Kan du räkna til 347 på en halv minut ? varför frågar alla den frågan?
25. Om du skulle få ett maskingevär i postlådan, skulle du skjuta ner en blind kråka från en björk ? nej, jag skulle skjuta ner en blind björk från en kråka.
26. Har du en björn till husdjur som kan rappa bättre än din mamma ? bert är faktiskt stum.
27. Om din kompis skulle springa in i ett får så att fåret ramlar, skulle du hjälpa fåret att komma på klövar igen ? jag skulle hjälpa min kompis att komma på fåret igen.
28. Om en fallskärmshoppare skulle landa i din skorsten, skulle du sätta eld i kakelugnen då ? vaddå, menar du att jag ska döda fallskärmshopparen? nej, jag skulle satt honom i garaget så att bert fick lite sällskap.
29. Har din pappa en snöskoter som kan flyga över mounteverest utan bensin ? tänk lite realistiskt för en gång skull.. det är ingen snöskoter, det är bert som klätt ut sig till isbjörn.
30. Har du testat att snyta dig i ett bananskal ? det överlämnar jag till min kära familj, babianerna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥