ännu en julklapps/choklad kalender!

Jag har ju alltid, ända sedan jag var liten, haft en presentkalender på min dörr.
Där har det hängt små personliga paket med smågrejer som mamma & pappa hade köpt.
Typ tamagotchis, wasgij-pussel, nagellack och sådana saker.
Men i år har jag ju fått en Body Shop kalender, så då hängde den vanliga kalendern helt tom......
OCH SÅ KAN VI JU INTE HA DET!
Så jag tog saken i egna händer och gjorde en chokladkalender av det hela!
Mamma hade köpt en hel kartong typ (haha) med Fazermint-godisar, så jag snodde 19 st sådana och satte upp på kalendern samtidigt som hon slog in paket till Carl.
RÄTT SKA VA RÄTT!
Traditioner må icke brytas.
Nu har jag 3 kalendrar, haha, denna julen är BRA mannen!
Jag är speciellt spännd på denna kalendern alltså, varje dag blir ju en sån överraskning!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥