dan före dopparedan,

kajsa om vilka 4 första ord?:
dramatic
passionate
naive
sweet. 

okej , man bah; jag är 12 år & en passionerad kvinna.

jaa.. okej.
FOREVER PASSIONATE!
Passionerade kvinnor är bra kvinnor. Vi kommer säkert få massa tomtenissar som barn som förbättrar världen.
För övrigt så var jag på Ica Maxi klockan 08:00 imorse med mamma&pappa och handlade sista-minuten-julmat för över 2000 kronor haha. Och det är liksom mat för 2 dagar........... Fint. Vi äter som hästar. På crack. Feta hästar på crack.
Resten av dagen har jag gräddat julskinka, satt upp granen i garaget (ska ta in den senare), klippt klorna på bolleboll och skutteprutt (okej, jag var kaninpassare när mamma klippte klor på den andra), skalat pistagenötter och snart ska jag baka pockey-rockey godis (som jag kallar det, det heter egentligen typ rockey road eller nåt), och MINA KÄRA TOMTEMUFFINS!
PUSS PUSS, nu måste jag göra dörrkrans haha. Busy day ja0.

Kommentarer
Postat av: kajsa

du har alltid så rätt.

2011-12-25 @ 14:18:59
URL: http://photosbykajsa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥