eeehehehe...

amanda om Missbrukaren Martina:
GÅR DU I SAMMA SKOLA SOM HONOM? ohhhhh i envy you. snyggaste killen jag sett typ och jooo han är visst bra :)
Haha, jag gillar att alla Emil Elton fans lyckas komma till min blogg..
Var tvungen att googla honom för att kolla om min blogg kom upp, för om han googlar sig själv & ser att jag har skrivit att han inte är bra så vill jag inte ens tänka på vad som händer haha.
Men den KOM inte upp, iallafall inte på de 6 första sidorna (mer orkade jag inte kolla).
............ Sen söker jag på hans namn + samskolan och då kommer typ 10000000 bilder på mig upp & jag ba :O.
ÅÅÅHNEEJ.
Inte bra detta asså. Haha. Får sluta skriva om honom.
om man söker på bara hans namn så kommer denna bilden upp...
HAHA jag är rökt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥