ingen rast och ingen ro,

Jag sov bort halva dagen, är svinförkyld och blev uttvingad på en prommenad där jag fick släpas runt för jag höll på att svimma hela tiden haha.
Sedan hängde jag hos MIO resten av kvällen.
Och nu har jag tittat på Sherlock Holmes, den försa filmen. Man måste ju hänga med liksom.
Imorgon kanske vi åker till ullared, haha. Och på torsdag ska jag se Breaking Dawn. M-hm. Inte lite efter eller så.
IIIIIIIIIALLAFALL, nu måste jag sova av mig denna jävla förkyldningen, it's killing me!
Fint och sammanhängande inlägg... behöver sova. Tänker inte. Iallafall. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon!



Allt bra med dig?

2011-12-28 @ 09:15:03
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Sånggrupp GBG

Hej!



Jag söker folk till en sånggrupp i Göteborg. Känner du någon kille eller tjej mellan 16 och 20 som älskar att sjunga? Be dem kika in på bloggen "www.sanggruppgbg.blogg.se"!



Tack!

2011-12-28 @ 16:58:46
URL: http://sanggruppgbg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥