jag gillar er,

anonym om Mitt sminkbord, ja0:
SHIIITTT va mycke HAHAHHA!! ps. diggar din blogg <3 :D
Haha jag veeeeet! Tack sötis, jag diggar dig ;) ♥
Grisen sa en gång till kossan...  om Jeffery Campbell:
OMG! Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp....Martinaaaa?<3
VILKET FINT NAMN DU HAR, Herr Handicapée. Eller ska jag säga Fröken Svin?
Visst kan du få ett par Jeffery Campbell i julklapp, när typ 2000 kronor har fallit ner från himlen till min hand..
PUSS, lavja ♥
Någon ville också veta hur jag såg ut i toffs....... Hittade ingen annan bild haha, så vi kan ju bara låtsas som att ingen har sett min urringning, TACK :)
(förutom till en sak ni ska få se senare..)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥