JAG HAR KLAMYDIA

Hahahahahaha.
Okej. Det har jag inte. Men jag ska redovisa ett arbete (som jag förövrigt inte har börjat med än) om det imorgon. Kommer verkligen gå SÅÅÅ bra, jag kommer verkligen inte vara SÅÅÅ röd. Nej nej.
Iallafall.
Ja. Nu måste jag börja skriva på det och inte sitta här, för tusan bananer. Visste ni förresten att vi äter i genomsnitt 19 kg bananer PER PERSON i Sverige VARJE ÅR? Och att vi importerar 200 000 TON bananer per år. Det är galet och very knäppt.
IALLAFALL. Hur kom jag in på bananer? Jag måste skriva om klamydia. Efter ikväll kommer jag kunna ALLT om detta. Förresten så kan jag inte säga könssjukdomar. Det bara går inte. Det blir "schönshukdomar" varje gång. Totalt omöjligt. Jag suger.
I aaaallla faaall. Hejdå.
schönshukdomar, HERE I COME.

Kommentarer
Postat av: Anan

hehe, även om du nu skulle ha klamydia, vilket 50% av svenska befolkningen verkar ha, så e det ju lätt att behandla! Hur gick redovisningen? Nästa är väl gonorré antar jag? ;)

2011-12-12 @ 14:50:52
URL: http://www.euroclinix.se/klamydia.html

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥