Jag och min pingvin

Som ni kanske har räknat ut så är jag hemma igen.
Alltså dethär blir bara väärrreeeee, jag slutar aldrig vara yyyyr! Fucking fuckelifuck.
Men men. Mer tid till att blogga. Och till att spy.
Jag kom på att jag inte har visat det jag shoppade i london än. Herregud! Det är ju katastrof. Det var liksom en månad sedan jag var där nu.
IDAG ska det bli massor med roliga inlägg förstår ni.
Vill ni veta en konstig sak?
Den enda maten jag inte mår så illa av att jag vill ta självmord är pizza. PIZZA. Så de senaste tre dagarna har jag levt på pizza haha, har ätit en varje dag... Ska fortsätta med denna diet, finns ju inget att klaga på direkt.
Haha, kommer ni ihåg att det var massa snack om att jag var anorektiker förut?
Det är typ fysiskt omöjligt att vara anorektisk i denna familjen, för min mamma kan känna LUKTEN av svält.
Typ igår, hon ba "Maaaaartina, nu äter du! Du luktar svält! Såhär kan vi inte ha det! Nu går jag och värmer en pizza". Hahahaha.
Iallafall. Nu sitter jag här, med min pingvin som enda sällskap. Juste, pingvinen kommer från london. Mer om det fär ni veta senare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥