jag vet att ni vill veta,

‎1. Sover du i din bh: jo men ellerhuuuuuuuur. nej.
2. Vet din pappa att du gillar pojkar : nej han tror att jag gillar tegelstenar...
3. Tycker du om drama: ohyes !
4. Är du en tjejig tjej? skulle jag inte säga, nej
5. Små eller stora plånböcker? mittemellan?
6. Är du kort? jag håller fan på att bli kort när alla andra växer om mig :(
7. Gillar du någon? vem vet?
8. Bryr du dig om dina sockor är smutsiga? jag brukar inte kolla på mina strumpor?
9. Gillar du Halloween? jomen, en anledning till att äta godis... mer än vanligt alltså..
10. Tror du på Gud? jag ska ju konfimera mig, men alltså... naaah
11. Var är den konstigaste platsen du sovit på? jag har sovit på många konstiga platser, roligast är ju när mina dagisfröknar glömde mig sovandes i gungan mitt i vintern... resten av barnen gick in & åt o där ute satt jag och sov tills mormor kom och hämtade mig...
12. Har någon rört/klappat din rumpa under de senaste 24 timmarna: haha, ja
13. Finns det någon typ av rykten som går runt dig? inte vad jag vet?
14. Kallar du någon med deras efternamn? typ.. os, haha.

FLICKOR VAR ÄRLIGA...

16. Vilken är färgen på bh:n du har på dig: har ingen bh på mig ;)
17. Gillar du mera mörk eller ljus håriga killar? mööööörkhåriga.
18. Är du arg på en pojke just nu? jaa
19. Har du en bästavän? flera
20. Har du någonsin haft ditt hjärta krossat? inte allvarligt, haha
21. Have you ever thought of having plastic surgery? nej för tusan bananer och babianer!
22. Gillar du ditt liv? inte speciellt.... men det tar vi inte här!
23. Har du någonsin hoppat i en pool med kläderna på? snarare blivit ISLÄNGD..
24. Har du mera vänner som är flickor eller pojkar? mer tjejer :)
25. Hur länge har du haft Facebook: eh.. 3-4 år kanske?
26. Har du någonsin slått kärringflatt på en pojke? vaddå kärringflatt? örfil? det har jag, höhö
27. Vad är du rädd för? möörker, spindlar, sniglar, skräckfilmer, läskiga & slimeiga saker, pedofiler, osvosv
28. Har du någonsin gråtit dig själv till sömns? many times, many times...
29. Har du någonsin haft svårt att få någon ur din hjärna? jaaaaaa
30. Tror du på talesättet "en gång en fuskare, alltid en fuskare"? nej?
31. Har du någonsin haft en bra känsla om något? haha eeeehhh, jag antar det?
32. Önskar du att du vore känd: ibland kanske, haha, när man inte har några kommentarer på sin blogg så ba "fan, såhär skulle det inte vart om jag var känd..."
33. Saknar du någon just nu: JAAAA, sofie din apa?! vi måste göra något snart .
34. Vem sms:ade du senast med: alexander
DENHÄR KILLEN ELLER DENDÄR KILLEN? välj en..

35. Cowboy eller gangster? cowboy om han har häst! haha ;)
36. Fejs eller kropp? both, mest ansiktet
37. Söt eller sexig? båda haha , söööt
38. Kontaktlinser eller glasögon? linser tack, fast vi kan vara glasögonormar tillsammans .

DUSJÄLV

39. Kajal eller mascara? mascara
40. Pink eller svart? ROOOOOOSA
41. Pumps or flats? vet inte?
42. Kjolar eller byxor? byxor !
43. Sockor eller leggings? leggingzzz
44. Tröjor eller jackor? tröjor!
45. Klackar eller sneakers? sneakers ! men måste för fan lära mig att gå i klackar, detta är ju pinsamt
46. Rakt eller lockigt hår? änglalockar, åherregud.... jag vill ha mitt 2åriga jags hår. svinblondt och korkskruvar.
47. Vitt eller svart? båda 2
48. Smoothies eller latte? smoothies ! förstår inte hur människor kan gilla kaffe, ischlo pischlo
49. Diet eller vanlig läsk? vanlig för attans krattor
50. Vatten eller saft? saaaaaaaftishh
51. Pärlor eller diamanter? pärlor, skulle inte våga ha diamanter för jag tappar bort allt ändå haha
52. Justin Bieber eller Cody Simpson? cody simpson :)
53. iPod eller mobiltelefon? mobil tackk
54. Vänner eller familj? båda :)
55. Läppglans eller läppstift? Läppglans hellre
56. Manikyr eller pedikyr? manikyr, höhö
57. Linnen eller t-shirts? spelar för tusan ingen roll
58. Stora eller små solglasögon? big ones
59. Solglasögon eller plånböcker: använder inte något av de, haha

I EN KILLE...

60. Rolig eller seriös? rooooooooolig
61. Romantisk eller våghals? romantisk tack :)
62. Mörka ögon eller ljusa ögon? spelar ingen roll, mörka kanske?
63. Långt eller kort hår? inte jättekort, inte överdrivet långt
64. Lockigt eller rakt hår? LOCKIGT!
65. Ishockeyspelare eller fotbollsspelare? spelar ingen som helst roll
SÅ, kan någon trolla fram drömkillen nu tack?
(alexander, behöver inga kommentarer från dig)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Saknar dig också din kooooo!!!!

2011-12-19 @ 18:38:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥