JÄVLA HUNDJÄVEL.

Jag blir galen, jävla idioter till hundägare och JÄVLA HELVETESHUNDAR, fyfan vad jag hatar er!
Såhär var det...
Jag hörde en hund skälla som en galning, och enda sedan för 1,5 år sedan (när en hund bröt sig in i min kaninbur och bröt nacken av min kanin mitt framför ögonen på mig) så har jag fått panik varje gång jag hör en hund i närheten av kaninerna.
Så jag kollar ut genom fönstret, och då ser jag en stor svart/vit LÖS hund springa rakt mot kaninburen. Jag får total panik och ba skriker "MAMMA EN LÖÖS HUUUND MOT KANINBUREN!!!!!!!!!" och springer ALLT VAD JAG KAN rakt ner för trappan, rakt ut för dörren och kutar som en galning mot kaninburen medans jag skriker "JÄVLA IDIOT KOPPLA DIN HUND, JÄÄÄÄÄÄVLA HUNDJÄVEEEEEEEEEL". Jag har bara nattlinne på mig och det är frost på gräsmattan, så jag gör världens vurpa och landar RAKT på högersidan med huvudet i marken, precis som på film.
Men jag hinner inte tänka på det just då så jag bara reser mig upp och fortsätter springa, när jag kommer fram till kaninburen så blir hunden rädd och springer ner till våra grannars tomt men fortsätter skälla och springer runt och kollar på mig jättelänge.
Efter mig kommer pappa och sen mamma med en sopkvast, haha.
Detta var för två timmar sedan och nu ligger jag här & har rispat upp HELA benet, enda från foten upp till rumpan, det blöder och är svullet..... Min arm blöder också och jag har fått en minihjärnskakning. FML.
Mitt knä är dubbelt så stort, det ser precis ut som när hästen kastade in mig rakt in i väggen, fast på det andra benet.
Herregud, jag är fortfarande helt skakig. Jag hatar hundar. Jag verkligen hatar dom, jag har ALDRIG träffat en snäll och väluppfostrad hund. Jag vet att det finns sådana, och dom har jag absolut inget emot, men jag har växt upp med mina kusiners hund. Han är en golden retriver och väger typ 70 kilo, han är skitstor. När jag var liten hoppade han ALLTID upp med framtassarna på mina axlar och fällde mig, jag började blöda från huvudet många gånger. Han har bitit sönder MÅNGA av mina finklänningar. Han har dödat min kanin. Han har dödat många andras kaniner.
Den jävelhunden borde inte få leva, jag vill fan bryta nacken av honom så att han får lida till döds, precis som min kanin fick göra. Hundägarna är fan också dumma i huvudet, jag HATAR min morbror. Han kunde inte ens säga FÖRLÅT, han kunde inte ens be om URSÄKT för att hans hund har dödat min kanin. Han bara stog och SÅG PÅ MIG.
När han skulle komma hem och prata med oss några månader efter detta hände, så försökte han få det till att det VAR MITT FEL ATT HANS JÄVLA HUND BRÖT NACKEN AV MIN KANIN.
Ni kanske förstår varför jag hatar hundar och idioter till hundägare nu?
Vilken underbar nyårsafton.....

Kommentarer
Postat av: Josefin

det finns inte idiotiska hundar bara idiotiska hundägare som inte kan uppfostra hundarna, det är aldrig hundens fel det är ägaren, PRECIS SOM MED HÄSTAR!

2011-12-31 @ 15:08:38
URL: http://jjjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=WEJfT-oB4v4

2011-12-31 @ 21:03:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥